Tuesday, January 18, 2011

~sahabat selamanya~

setiap hari pg2 kene anta amanda pg sekolah.. n setiap hari jugak la denga hot.fm...ok la gak...mengurang kan tensen...n lagu yg setiap hari akan ad kat hot fm adalah lagu sahabat selamnya by padi...ost upin dan ipin....memula denga lagu ni mcm pelik jugak la....tp bila da slalu denga ase sgt best lagu ni...ase x lengkap hari kalo x denga lagu ni...btw lagu ni mengingtkan aku kat sahabat2 aku yg selama ni selalu ad disamping.....susah n senang...x kira masa..n mereka la anta org2 yg aku syg ....

click untuk tgk video clip dia k
sahabat selamanya

n ni lirik dia...
Dua tiga kapal berlayar di samudra
Ayo sahabatku kita bergembira
Bermain bernyanyi bersama menikmati indahnya dunia

Karena Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia

Berakit-rakit kita kehulu
Berenang-renang kita ketepian
Kita berbeda untuk saling mengisi
Segala kekurangan kita

mencari Sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… Selamanya setia

Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… Selama-lamanya… setia…

p/s: khas untuk semua sahabat...love u all

No comments: